A férfi


Nem a magasztos halál angyala.
Nem költői. Nem a múzsák dala.
Nem tudom honnan ez a tartós vonzalom.
Ő maga az élet. A kész önbizalom.

Zero  – (2011. március 1. 15:52)  

Hajj... Rég votlam itt, ahogy olvasom a verseid, ezeket a rövid négysorosokat, meg kell jegyeznem egyre jobbak. Nagyon ügyes vagy... sajnos az én írói kedvem elment lassan egy éve... és még tartozom neked egy Csernussal is... nem feledtem el... Az én példányom sajna elveszett, másikat meg még nem tudtam beszerezni. Bár bevallom, már azt se tudom, hova tettem a címed... szal nehézkesen tudnám elküldeni.

Anna  – (2011. március 1. 19:35)  

semmi gond, ne idegeskedj amiatt :) azt hiszem a könyvtárból is be tudnám szerezni, de alig akad időm olvasni

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP