Pesszimista kísérlet a repülésre

Kopog a padlón egy lépés.
Lép, és
egy csend. Egy toll. Egy-két kés.
Kísértés formájába öntött kérdőjel.
Mielőtt hozzád érnék,
mielőtt hozzád érnék, aludj el.

Csendélet. Megértés.
Ingermentes és orgazmus mentes élet.
Bölcsesség formájába kirakott csendes kis
dolog.
Levett ruhádról egy por szöszt két őrült konok.
Egy idegen világ ahol nincs okoskodó szónok.
Villanyoltás. Taps. Dobok.

Csonttörés.

Koffein –   – (2010. január 18. 0:34)  

hallottam a dobokat. kérlek... nem, nem kérlek. könyörgöm, írd meg mi történt tovább

Anna  – (2010. január 18. 2:50)  

megállt a zene és újra előjött az élet. körülöttem újra a szobám s elöl a süket monitor. még ezer variáció és zárási lehetőséggel, de egyik sem érdemes erre. végülis, amig nem haltam meg, a történet vége nyitva marad. nem igaz?

nem tudhatom mit hoz a holnap. és nem is akarom tudni.

ezért, most ez egy nyílt vers. olyan mint egy szakadék széle

Koffein –   – (2010. január 18. 8:51)  

akkor én beleestem

Anna  – (2010. január 18. 11:37)  

ebben az esetben..

csonttörés
szakadékszél
repülés. szabadesés.
(ne félj)

arcod nyaldossa hűs szél
amikor földet értél magadra leltél
otthon voltál akkor is, ha azt hitted, hogy elmentél
a szakadék alján rád vár minden kereső lélek -
mind oda zuhan
aki keresi a szépet
:)

csak játszom a szavakkal :)) de ez neked van

Koffein –   – (2010. január 18. 11:48)  

nekem még nem írtak verset.
szépen zsonglőrködsz a szavakkal

Névtelen –   – (2010. január 21. 22:51)  

huha :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP