Gondolatok a járdán

Engem ottfelejtettek a járdán
lilán, ostobán és sárgán,
és én elfelejtettem hazamenni.
Lehet-e a feledést felejteni?
És ha igen…
Visszajöttök-e engem fölemelni?

Én azt hittem... a járda vagyok.
De nem léptek rám lila ostoba sárga rabok…

névtelen  – (2010. augusztus 26. 14:08)  

Ha az ember csak a szürke betont vagy sötét flasztert látja állandóan, még rosszabb lesz a kedve. De van-e még kilátása zöldre rétre vagy kék égre a bebetonozott, gyorsforgalmi utakkal behálózott hajszolt életvesztésben?

Anna  – (2010. augusztus 26. 14:31)  

Ha 'az ember' ültet egy fát, keres értéket abban a világban, ami adatott, meglátja a szépet, amely körülveszi, akkor van. Akkor van amit szeretni, amit remélni.

névtelen  – (2010. szeptember 5. 14:02)  

Én a bátyámtól eltérőn volt kutyától független is próbálkozom, de túlnyomórészt sajnos úgyis hiába.
Vö.: Vuvu
Néked legyenek nagyobb sikerid!
Üdvözöl
Tomi

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP