Kötélőrző




Nevetséges gondolataim mentén
Húzok elválasztó kötelet,
Nem látva ki van a másik felén.
Hittem nagyobb butaságokban is én…
Hittem a Milka tehenet.

A sarkon álok együgyű mosolyom peremén.

Random gondolataim istene
Elvont zenébe mártott könnyeim nikotin íze.
Másodkézből kóstolva finom volt a színe.
Kísérem a lépteid.
Iránytű kell ide.

Cipzárráncigálások közepette egy hang hasít a fejemben.
„Milyen ember vagy te?”
Kelletlen félelmeim lehullott maradékait elégette.

Lefegyverezve állok városod nyitott kapui előtt.
Átváltozott mécsesből öntöm a levegőt.
Van valami váratlanul tiszta itt hagyott dolgaidban…
Bánatos, mint egy letört mosoly…
Tökéletes, mint egy húsvéti tojás…
Illatos, mint az a rózsaillatú kölni,
            Melyet bár nem éreztem,
            Képes lennék érte ölni.
Világíts meg engem múzsám
Taníts meg fütyölni.

vass áκos lajos  – (2009. október 27. 9:04)  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
vass áκos lajos  – (2009. október 27. 22:07)  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP