Sárga gombokból varrtam neked nevet

Ezerszer indultam el, hogy megkeressem hűlt nyomod,
s tölülköztem s takaroztam is vele,
vattacukrosan lesve pislogó mosolyod.

Elképzelem magamban betűkben csücsülő arcod finom vonalait.

Valami fura-fajta reményt adtál nekem.
Nem tudod, de egyszer megmentetted az életem.
De, nem fogtam én még, csak halott madarat..
Tisztelettudóan felemeltlek téged is,
akárhol keresztezted utamat.

Nem volt benned élet, még lappangó akarat sem.
Eltemettük Szendével s elneveztünk lelkesen
Világjáró-álmodozó-igaz-jó-barátnak.
Neked megfelelt,
mert a halottak.. nem válogatnak.

Így ballagtak tovább elhalkult lépéseim,
hogy ne fájjon a földnek,
s a vígabb élőknek,
akik nem látják
(s nem is akarják talán látni)
gyerekes érzéseim.

Ma semmi sem olyan, mint békés szívemen a bármi.
Elmentem kertedből egy bocival sétálni.

Egy csuka úszik simán gondolataim felett
Én is így szeretnék úszni.. de nem lehet.
Vajon mikor növöd ki az általam kitalált neved?

vass áκos lajos  – (2009. december 23. 19:29)  

ezek szerint kinőttem azt a nevet már.

Anna  – (2009. december 23. 20:40)  

:( jaj nem tudom Ákos.. nem tudom. olyan rég nem láttalak s nem beszéltünk. aztsemtudommivan. aztsemtudom milyen bolygón vagyok. talán nem adtam magunknak elég esélyt, de úgy érzem, hogy nem volt hiba szakítani.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP